söndag, juli 18, 2010

Här tas det reda på minsan!

Köpte två jätte 'söta' plasttallrikar i våras för två kr stk och har sen dess serverat kakor på dom och skrattat lite åt motivet.
Tycker att det kan se ut som ett foto tagen efter ett möte på Jehovas Vittnens Rikssal nånstans i öst... (pga texten dårrå)

Men nu vert vi lite nyfikna Rolle och jag o kollade med Nice Translations, skrev in texten på tallriken och fick upp 'Ett minne från Vrnjacka Spa'
Och då var det ju bara att googla.
Kände igen mig på bilderna av byggnaden och numera vet jag att 'Vrnjacka Spa' är ett super läckert Spa eller närmre SpaBY i Serbien som jag skulle vilja åka till. Underbart vackra miljöer å hela shittet haha
Men men... Stenkulla går väl inte av för hackor heller.

Deras maskot på stället är en liten sparv... nej en stor sparv som mera ser ut som en uggla men jag är ju oxå lite ugglegalen :)

Just nu sitter jag å väntar på nån typ av inspiration för mig å mina barns dag idag. Borde fixa med lite papper. Får bli typ nu... när jag har stängd av denna tidstjuv.

Såu Lång
/tant trassel

1 kommentar:

Pippi sa...

Ha ha grym sparv slash uggla..
ser så där lagom tuff ut.
Som om han skulle ge mig en vinge om jag inte sköter mig ;)
Kram pipi....pip

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...